Tisdagen den 16 juni kl. 19.00 är du som medlem varmt välkommen till Åre By- och turistförenings årsmöte som kommer genomföras digitalt i år på grund av Covid-19.

Vi kommer bland annat att välja en ny styrelse och gå igenom vad vi åstadkom under förra året och planer för detta år.

Alla som har anmält sig kommer att få en möteslänk i god tid innan mötet och via den länken kan alla delta med ljud och bild. Vi erbjuder er ett test-tillfälle den 14 juni kl 19-21, så kan ni prova att ansluta er, installera och testa tekniken i lugn och ro.

Mejla karl-petter@yelloworb.com senast den 13 juni så skickar vi en länk till mötet och instruktioner.

Det finns även ett begränsat antal platser för de som vill delta fysiskt på plats på HouseBe i Åre. Ni som vet att ni vill delta fysiskt behöver meddela detta via hanna.moback@gmail.com eller på 070-254 74 58 senast 15 juni.

Välkomna!

Vi vill även påminna om att betala medlemsavgiften för år 2020.
Den är 150 kronor per person, eller 300 kr/familj. Avgiften sätter du in på bankgiro 415-8960 eller via Swish på nr 1234009759. Glöm inte att ange för- och efternamn samt e-postadress. Tack för ditt engagemang!